سالن زیبایی لیلیوم

سالن زیبایی لیلیوم

تلفن آرایشگاه : 02188002254 - 02188358250

ساعت کاری : با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

استان : تهران

محله : یوسف آباد

محدوده جغرافیایی : مرکز

آدرس : یوسف آباد کوچه 10 نرسیده به میدان سلماس پلاک 93


زیبایی، یکی از مهمترین دلایلی است که برای به دست آوردن و افزایش آن به آرایشگاه مراجعه می‌کنیم. اما مهمترین خواسته تمام مراجعان این است که تمام این خدمات، کاملا حرفه‌ای و توسط کارشناسان زیبایی انجام گیرد و هم آنکه حد اعلای نظافت و بهداشت در تمام این امور رعایت شود.

فرقی ندارد برای خدمات کاشت و ترمیم ناخن می‌خواهید به یک سالن زیبایی مراجعه کنید و یا آرایش مو و انواع بافت و یا رنگ و مش و یا اصلاح صورت و ابرو. در هر یک از این موارد اگر مدل و یا رنگ انتخابی مناسب چهره شما نباشد و یا در مواردی مانند کاشت و ترمیم ناخن و یا اصلاح صورت و ابرو بهداشت کار رعایت نشود شما به جای زیبا و جذاب شدن، با مشکل مواجه می‌شوید. پس باید امور زیبایی خود را به سالن زیبایی بسپارید که از بابت همه امور خیالتان آسوده باشد.

سالن زیبایی لیلیوم اولین و تنها سالن زیبایی دریافت‌کننده تندیس رضایت مشتری از طرف وزارت صنایع و اداره‌ استاندارد است که خدمات متنوعی را به مراجعان خود ارائه می‌دهد. در این مرکز زیبایی تمام خدمات زیر نظر متخصصان زیبایی و با انجام امور مشاوره انجام می‌شود تا با کمک و راهنمایی آنها بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مرکز با خیال اسوده می‌توانید نگران امور بهداشتی در اموری مانند خدمات کاشت ناخن و یا موارد مشابه هم نباشید.




 مشاهده مکان آرایشگاه بر روی نقشه


 آرایشگاه های نزدیک به سالن زیبایی لیلیوم


     مهین | يكشنبه 26 آذر 1402
    واقعا نمیدونم اعتراضمو چجوری نشون بدم باعث شدن من کاشت ناخنمو ازدست بدم حیف وقت و پولم

     مریم مهاجر | يكشنبه 12 اسفند 1397
    خواهشا بامردم بازی نکنید تو نت برگ یه قیمت الکی میدهید حتی باتلفن تائید میکنید مردم از این سرشهر میکوبن میان اونجامسیرو کرایه ووقتشون هدر میشه بعد ۶برابر قیمت میدهید ..این کاملا بی انصافی وبی وجدانیه.گفتید رنگ مو تاسرشانه باحجم متوسط ۱۸۰۰۰اماپس از مراجعه شد ۱۰۰۰۰۰وباتخفیف گفتید ۸۰۰۰۰آخه چرا

     زیبا | سه شنبه 11 دي 1397
    از من مبلغ ۲۰ هزار تومن اضافه گرفتن وقتی ازشون توضیح خواستم گفتن که پولو واریز میکنن.و شماره کارت منو گرفتن. ولی بعدا هرچه تماس گرفتم جوابی به من ندادن.مدیر مجموعه الهه تبرسا بود.


  ارسال مستقیم پیام برای مدیر آرایشگاه

 کلید واژه ها